onsdag, december 19, 2007

Fram och tillbaka...

Det känns som om jag bara går fram och tillbaka hela tiden.
Först fick jag gå hem från skolan (visste inte om att det gick en buss precis utanför skolan inte alls långt efter att vi slutade förrän vi gick så att vi såg den, och då körde den iväg). Sedan (när jag hade kollat på två Tribe-avsnitt) gick jag ner till stan med Martina.
Det är kallt ute, om du inte redan visste det. Jag vet det tyvärr.
Om jag måste gå hem från skolan imorgon får jag nog ett utbrott.

(och åter igen lyckas jag låta helt totalt bortskämd)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej! Det är jag igen som brukar fråga om din kamera. Jag ska köpa en snart... asså typ ikväll *överlycklig*. Men en sak glömde jag fråga. Har du försäkring på din kamera ?

Anonym sa...

Hejhej! Det är jag igen som brukar fråga om din kamera. Jag ska köpa en snart... asså typ ikväll *överlycklig*. Men en sak glömde jag fråga. Har du försäkring på din kamera ?

Linnéa sa...

Madeleine: Nej, det har jag inte.

Anonym sa...

Okeej, det behövdes inte tyckte jag. Jag har köpt den nu......
Jätteglad.
Men väntar spänt nu på att batteriet ska laddas klart ... :D