tisdag, december 11, 2007

Jag var nästan duktig idag

Idag gick jag till skolan, som vanligt på tisdagar. Orkade inte sitta hemma och vänta på att klockan skulle bli tillräckligt mycket för att cykla.

På matten sjöng klassen för Kent, våran klassföreståndare xD Alltså, jag tyckte nästan synd om honom. Visserligen asgarvade jag (och flera andra) hela tiden, men några sjöng ju. Han bara ignorerade det typ. Haha, justja, jag tror att han hade fyllt år, typ igår eller så.

På kemin gick det dåligt. Jag fattade ingenting (det handlade ju om mol, min värsta mardröm). Då tyckte jag nästan att hela världen kunde gå och dö.
Imorgon ska vi labba för niorna :O Både kemi och fysik ska vi ha. De ska komma och titta på olika linjer och sådär. Hoppas att det går bättre då än idag >.<

Efter skolan gick jag, Jessica, Alexandra och Annie på stan. Jag köpte en mascara. Jag hade faktiskt tänkt att inte köpa den billigaste jag kunde hitta, men vågade inte prova någon ny, så det fick bli en sån där billig från H&M. Visserligen tycker jag inte att 50 kr är så billigt, men om man jämför med andra så.
Mötte förresten massa folk man kände igen på stan. Bla. våran historia- och samhällskunskapslärare xD Han gick tydligen också hem. Bor ju rätt nära mig ^^

Sen tänkte jag åka buss hem (hamnade vid busstationen av någon anledning?), och just när vi kom åkte bussen som stannar närmast mig :/ Typiskt. Visserligen kan jag ta rätt många bussar, många kör ju genom stan, och från stan är det inte så långt hem till mig, men ändå.

Nu har jag jätteont i mina fötter. Och jag måste duscha. Och skriva idrottsarbete. Och fixa nåt med en engelskaartikel. Men jag skjuter upp det som vanligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gaaaaaaaah! Jag bah ÄLSKAR att läsa dina bloggar! :D
Dom är så roliga alltid. ^^