onsdag, december 12, 2007

Hm, ja, ännu en ointressant dag

Idag kom niorna på studiebesök på våran skola, de tittade på olika linjer och sådär, blev guidade av 2:orna. Våran klass labbade, först fysik och sedan kemi. På kemin gjorde vi inget, det var bara två labbar man visade upp en gång för varje grupp som kom. Till slut fattade man nästan vad som hände xD

Efter att jag kommit hem (och tittat på Tribe såklart) fick jag jätteont i huvudet. Tog en huvudvärkstablett, vilket inte händer ofta. Min mage kändes helt mysko också, som om den antingen ville vända sig ut och in så att jag skulle spy, eller som om jag var hungrig. Jag satsade på det senare alternativet och åt en macka. Sen måste jag ha somnat xD Och efter det mådde jag bra ^^

Måste förbereda att berätta om en artikel på engelskan. Fy, jag hatar att prata inför folk, men hoppas att det bara blir smågrupper i alla fall. Om vi måste stå inför hela klassen dör jag.

Inga kommentarer: