måndag, december 31, 2007

Gott nytt år!

Ja, bara 6 timmar kvar av 2007 nu då. Tänk så mycket man har gjort under året, men ändå så lite. Tiden har gått fort, men ändå känns det nästan som om året har varat för alltid. Minns så mycket, längtar tillbaka, men ändå inte på något sätt. Jag känner mig helt kluven.

Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv gjort någonting speciellt på nyår, men ändå gillar jag det. Älskar fyrverkerier, det är väl därför. Så grymt mysigt att stå ute mitt i natten och bara titta.

För att komma lite off topic så har jag kommit på att natten överhuvudtaget är rätt mysig, bara man har något att göra. Inte bra att tycka det, för då kommer jag bara vilja stanna upp länga, vilket gör att jag aldrig kommer upp på morgonen. Så länge det är lov är det väl okej.

Har inte sett något fyrverkeri än, konstigt, det brukar ju alltid vara så fort det blir mörkt/någon dag innan. Äh, det kommer. Hoppas att de skjuter sådär stora på Condesign (det är typ nån arbetsplats med stor gräsplan som ligger ca 100 m bort) som de brukar... Och fyrverkerierna från stan ser man också härifrån.

Aja, nu ska jag sluta babbla om fyrverkerier.
Gott nytt år!

Inga kommentarer: