måndag, december 31, 2007

Förändringar, here I come!

Okej, vi kan stryka here I come. Jag vill förändra massor av saker, men det blir aldrig av. Tex hoppas jag på att få måla och möblera om i mitt rum. Neej, fan också, jag kom just på att min bästa möbleringsidé inte skulle funka, eftersom jag har någon sorts låda som har något med värme att göra som sitter på en av väggarna, där jag ville ha sängen. Aja, jag får hitta på något annat. Sminkbordet och fåtöljen skulle ändå inte få plats enligt min gamla plan.

Haha, nu kom jag på något. Ska testa att mäta och så. Förresten, gissa hur glad pappa skulle bli om jag säger att jag vill möblera om? På en skala 1-10 skulle det nog vara 0 xD

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Linnéa! Jag undrar hur du fick en annan mall änn dom som finns i "Mallarkivet" Tacksam för svar <3
/Johanna