måndag, november 19, 2007

Varför gick kycklingen över gatan?

Jag var verkligen jättetrött imorse, gick inte upp förrän 7.10 :O Ovanligt sent för att vara jag. Var tvungen att tänka på roliga saker som skulle hända idag för at kunna gå upp. Tyvärr fanns det inget kul, så fick tänka på saker som nästan var kul... Hm, jag lyckades väl i alla fall.

Hade bild idag. Jag hatar bild, värsta ämnet av allt ju :@ Okej, idrott är väl också helt hemskt, och kemi när läraren först har världens genomgång och sedan säger "Men det här behöver ni inte kunna!". Aja, bilden var i alla fall... eeeeouw. Som vanligt.

Var i datasalen på engelskan, och skulle översätta ord som satt i meningar. Jag fick världens roligaste:
Varför gick kycklingen över gatan? För att komma till andra sidan.
Haha, då började jag skratta xD Min humor är helt sjuk, jag vet xP

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läste att du köpte din kameraför ungefär 5990:-.
Och då fick du kameraväska, minneskort och sånt i.
Var köpte du den ?
Du kan svara gär, för jag besöker din blogg varje dag.

Tack på förhand !

//Madeleine

Linnéa sa...

Jag köpte den på dustinhome.se ^^

Anonym sa...

Taaaaaaaaaaaaack...
Men är du nöjd med den, är det en bra nybörjar-systemkamera ?

Anonym sa...

Taaaaaaaaaaaaack...
Men är du nöjd med den, är det en bra nybörjar-systemkamera ?

Linnéa sa...

Ja, jag är nöjd med den :P Tror också att det är en väldigt bra nybörjar-system ^^

Anonym sa...

Okeej, man skulle jag kunna få din msn (om du har ) Så kanske jag kan ställa fer frågor, eller så frågar jag bara här.
För jag kollade på dustinhome.se men jag hittade inget sånnt paket, men det kanske dom inte har längre.

Linnéa sa...

Tyvärr är den hemlig :(
Ja, jag köpte den i mars, så det kanske inte finns kvar längre ;)

Linnéa sa...

Tyvärr är den hemlig :(
Ja, jag köpte den i mars, så det kanske inte finns kvar längre ;)

Anonym sa...

Okeej.
jaa, det kan nig vara så att just det 'paketet' finns kvar.
Men tycker du att det ärvärt nästan 6000:-?

Linnéa sa...

Det kostar inte 6000 längre, snarare 5000 x) Och det kan det nog vara värt ;)

Anonym sa...

Ojj, jag menade det! XD
Men om man säger hela namnet heter den då Nikon D40/18-55II ?
Och hur många megapixlar har din, för den jag har sett har 6 megapixlar.

Emma sa...

Bild e riktigt trök :/

skitsnygg bild ;) lite punkig stil du har klätt dig i :)

Anonym sa...

Gillar du Avril Lavinge? du har en hafish där på bilden x'D - ja gillar henne :P

Anonym sa...

AVRIL LAVIGNE ÄGER SÅ JÄVLA MKT!
.....Diggar din stil sjuk mkt.! den är skiiit snygg!