fredag, november 09, 2007

Sammanfattning av dagen

Det känns som om massor av saker har hänt idag, men egentligen är det inte så. Om man inte räknar många lektioner i skolan som händelser.

Vaknade imorse först när mamma väckte mig. Somnade om som vanligt, och så tänkte jag (i sömnen, tror jag) "Åh, det är lördag, vad skönt!". Så kom jag på att "Nej, det är ju inte lördag. Det är ju imorgon. Då får jag sova!", men så kom jag på att jag hade fel en gång till: "Neeej, det är ju öppet hus! Jag måste till skolan!"
Alltså kommer jag inte få sova så länge imorgon heller. Ska ha samhällskunskap och sedan stå vid nogot bord med en tröja som det står Bergslagsskolan på och svara på frågor om det kommer några nior som undrar nåt. Fast jag kommer troligtvis att gömma mig längst bak och slippa svara.

Hände väl inget speciellt i skolan... Jobbigt lång svenskalektion, fysik (som jag hela tiden trodde var matte), matte (på riktigt), lunch, engelska (wiiie, jag och Adam vann på "News Quiz", fick en klubba ;D), kemi (fick lukta på massor av alkoholer, de stank och jag fick ont i huvudet) och historia.
På ett sätt jag inte orkar förklara skulle jag och Annie leta efter Nora för att ge henne sin jacka. Vi tänkte att hon kanske var kvar uppe vid historian, högst upp. Så vi gick alla tre trappor upp, men så var hon ju inte där... Jobbigt. När vi kom ner hittade vi henne.

Efter skolan gick jag och Martina ner till stan. När hon skulle ta ut pengar börjar jag babbla på om öppet hus och bla bla, och så ser jag att en kille i min klass står och tar ut pengar längst fram i kön! (det var en emellan och inomhus och tyst) Haha, värsta pinsamt. Jag bara blev tyst, och mimade till Martina "Han går i min klass". Hon tyckte inte att det var så farligt, och det var det väl inte heller. Men ändå! xD

När jag kom hem kollade jag på Tribe :D OCH DET VAR DET ENDA AVSNITTET DÅ INTE LEX ÄR MED!! Har läst att jag är med i alla 260 avsnitt utom ett, och nu har vi hittat det haha xD Handlade bara om Trudy, Ebony, Bray och Zoot, när de gick i skolan! Inte mycket för själva handlingen egentligen, men ändå intressant :P Gosh, vad annorlunda Trudy såg ut utan allt smink och i långt (brunt istället för lila) hår.

Idol sen ikväll då :P Vet inte vem jag vill ska åka ut (Sam är ju borta, vilken lycka!). Mattias kanske, han är ju precis som Måns och Erik xD

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har!!
Jag önskar dig en trevlig helg!!

Emma sa...

Skojj (?) dag xP

Men Linnéa ? Gråter du svart? :O