torsdag, november 08, 2007

Roligt/tråkigt idag

Roliga saker som hänt idag:
- Ridning
- Namnen på kvarteren där Annie bor
- Alexandras förslag: Musslan skulle vara med i Idol nästa år, istället för Snäckan
- Äta tårta
- Att det var brandövning i skolan, men bara för de som hade lektion. Vi som hade rast fick stanna kvar inne xD
- "Klassrådsprotokollet" som skulle bli om vi nu skrev ett sådant på våra klassråd
- Jag fick för mig att Bo-Lennart (svenskaläraren) skulle hoppa fram och skrika "BRANDÖVNING!" eller nåt. Sååå olikt honom skulle det vara!

Tråkiga saker som hänt idag:
- 80 min kemilektion, orka!
- Tråkig svenskalektion
- Jag skulle rida Rosie och sara Zunnie, men eftersom våran ridlärare alltid tar fel på oss fick jag ha Zunnie och Sara Rosie. Hon vägrade byta.
- Det var -4 grader ute imorse, jag frös (fast jag hade vinterjacka)

Övriga tråkiga händelser:
- Fast det är torsdag är det två skoldagar kvar till helg... Öppet hus på lördag, och då ska vi vara i skolan och först ha samhällskunskap och sedan "värva" nior att gå natur.

Totalt: 7 roliga saker, 5 tråkiga.
Det var en bra dag :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Nu så så ska jag inte kommmentera utan jag ska ställa frgor om din kamera.
Var köpte du den ?
Vad kostade den ?
Är den bra ?
Jaa, lite sånna frågor var det.
Det är väl en Nikon D40 du har ?
Jaja, jag skulle vara tacksam för svar.

Hejdååå <3

Emma sa...

Vad bra med en bra dag :D

Anonym sa...

Hej!

Jag försöker hitta en häst som heter Zunnie som jag födde upp för många år sedan, som jag sedan sålde när jag flyttade till USA.

Hon är en brun New Forest och är född 1993. Tror du det är samma Zunnie som du skriver om? Då var hon väldigt framåt och trevlig.

Jag skulle vara jättetacksam för svar. Du kan maila mig på marielouisebengtsson@hotmail.com

Tack!