torsdag, november 29, 2007

Önskelista

Jag har alltid problem med vad jag ska önska mig. Jobbigt då att jag fyller så nära julen, man får allt på en gång.
Nu har jag faktiskt kommit på vad jag önskar mig! Hm, inte så seriöst kanske, men ändå. Ommålning i mitt rum vill jag ha! Ge mig vita väggar liksom <3 Alla andra rum har ju blivit ommålade till vita, så varför kan inte mitt bli det? Jag vill inte leva med fula tapeter jag valde när jag var 4. Till och med de rosarandiga är ju bättre än mina blåa. Jag gillar inte blått >.< Speciellt inte sån där mesig himmelsblå jag tyvärr har.


Enda bilderna jag har på mitt rum som inte är stora. Min dator är konstig så jag kan inte komma in på mina bilder för tillfället.


Vill förresten ha en ny mobil också. Använder inte min, men struntsamma, den är gammal och jobbig.

5 kommentarer:

Emma sa...

Då har du ju haft tapeterna i typ 12 år :O sen jag föddes xP

Anonym sa...

det känns inte lika kul att läsa din blogg när du är så, typ, "inaktiv". Roligare att läsa om du har, åtiminstonde 1 blogginlägg per dag, gärna fler. Jag menar inte att du är inaktiv, men du sktriver inte lika ofta längre, det tar ju flera dagar imellan.

Anonym sa...

Aa jag tänker läsa varje daag men liksom du skriver typ inte ´varje dag liksom .. Men ah liksom :( Sori !

Anonym sa...

Värsta mysigt rum ^^

Anonym sa...

Värsta mysigt rum ^^