lördag, oktober 13, 2007

Viideoo!

Har just ätit mat (tacopaj), och innan dess var jag ute i ca 3 timmar. Åhåå, så duktig jag känner mig nu :D

Har annars inte gjort någonting speciellt idag. Gått en promenad med Sara, that´s all. Ooh, just det, jag gjorde ett filmklipp á Stina-Lee, haha. Lägger in det här nere :P

Dagens outfit:

Grönt linne - H&M
Vit tunika/linne - Gina Tricot
Jeans - JC
Skor - Wedins
Brunt band - H&M (satt i en klänning därifrån)


Haha, okej, här kommer videon då ;) Jag är lite konstig på vissa ställen, då jag inte vet vad jag ska säga... Var nervös ju ^^ Det låter nästan som om jag läspar massor, men det gör jag inte (tror jag?).



Pratar jag någon speciell dialekt? Själv tycker jag inte det, men jag vet inte?

19 kommentarer:

Anonym sa...

Hahha, det gick bra, du verkade inte så nervös utan mer om att du inte vet vad du ska prata om, någon speciell dialket? Jo lite stockholmsdialekt det här; Bla, Liksom och du gör starka "i"... x)

Anonym sa...

Dialekt*

Anonym sa...

hehe awh, (; va sött den lät. nä, ingen speciell dialekt alls. /anh på stallet treiy! <3

Anonym sa...

Vi har väldigt lika dialekt du och jag. Jag pratar också mycket med "I" . ^^ Mwha, du bara pratade på du.. "Jaa.. det är ju inte så roligt att träna inför klassen" "Hej" . Fast du lät lite ledsen. x_x

Anonym sa...

du var ju supersöt ju :D Jag tyckte inte att du pratade någon speciell dialekt, själv kommer jag från karlstad så det är ju inte så lång bit mellan oss ;D hehe. /emelie

Emma sa...

cute :D näej.. inte nån dialekt vad jag hörde :P

Emma sa...

Och du underbar typ .. tunika x'D

Anonym sa...

Typ samma dialekt som mig;) haha:P bor ju väldigt nära dig;D

Anonym sa...

Ingen dialekt precis, men som sagt, lite tydliga i:n och k:n ^^

Emma sa...

Du är bara såå lik mig på ett sätt x'D du verkar inte komma på vad du ska säga = som jag. du pratar alldeles för fort = som jag. du är inte så bra på att prata med folk + nervös = som jag. Asså x''''''D

P.S. Denna filmen gör mig såå glad :D

Anonym sa...

Du har samma dialekt som vår sklosköterska :)

Anonym sa...

Haha, jovars. Dialekt var det :D gullig sådan ^-^

Anonym sa...

Ja nog talar du dialekt alltid, men jag kan inte sätta fingret på vilken :P Inte stockholmska iaf :)

Anonym sa...

Läspar du?

Linnéa sa...

Anonym: Nej, det gör jag inte :P

Anonym sa...

Hahaha jag tycker den va lite rolig x)

Elihn sa...

Jag tycker dialekten var blandning av Göteborgska och Stockholmska. Stockholmskan kom in då du sa dins tonstarka "i". Annars värkade du faktiskt lite nervös, men det syntes inte så väl ;)

Anonym sa...

Du hade lite tonstarka 'i'n.. Men de va ju inge större fel på dialekten ^_^

Anonym sa...

Älskaälskaälska din klädsel <33