lördag, oktober 13, 2007

Varför??

Varför kan jag aldrig få sova på helgerna?
Vaknade jättetidigt idag, säkert kl sex / halv sju eller så. Vet inte hur länge jag var vaken. Nu i efterhand känns det inte så länge, men jag kommer ihåg att jag tyckte att det var evigheter. Kunde inte somna, men måste ha gjort det till slut, klockan var nio nästa gång jag kollade :P
Jag stör mig på att mamma kommer och väcker mig hela tiden. Varför kan jag inte få sova? Det är ju helg?
Sara sprang även in i mitt rum för att visa en artikel i tidningen med en polishund, som våran granne (som är polis) tog hand om när ägaren var på semester. Den kunde jag väl sett sedan?

Haha, det kankse märks att jag är på dåligt humör just nu... Är trött och börjar svettas nu också. Gaaah.

Kollade just på ett läskigt program på 6:an. Det var en kille som gjorde magiska trick och sånt där. Kommer tyvärr inte ihåg vad det hette. I alla fall så vet man inte vad man ska tro, om det är på riktigt eller fejkat? Man måste nog nästan vara med själv för att tro på det.

2 kommentarer:

Emma sa...

Samma för mig! Jag kan aldrig sova på helgerna! Vaknar typ vid 7 tiden! >.< det är jättejobbigt!

Anonym sa...

I get your point! Jag har typ samma problem om, dock ingen väcker mig. Jag vaknar tidigt av mig själv. Irriterande så in i... ;p Hoppas du kan sova bättre imorn i alla fall!