måndag, oktober 22, 2007

Tråk-tråk-dag

Tyskaprovet gick nog ganska bra. Hoppas jag. Kunde inte riktigt allt, men glosorna i alla fall x'D

Jag vet inte vad jag ska skriva, det har ju inte hänt nåt speciellt idag. Inget alls, allt har bara varit som vanligt. Annie och jag kollade i en modebok på bibblan i skolan. Den var riktigt rolig, med massor av fula och konstiga klänningar och allt vad det nu var.

Måste plugga engelska snart... Har ungefär hundra miljoner glosor till på torsdag. Aaah!

Nu kom jag på att jag inte vet när vi börjar imorgon. Ska på någon grej om teknik eller vad det nu var. Vi får i alla fall inte våran sovmorgon till 9.45 i alla fall, utan börjar väl vid 8. Måste gå och leta upp det där pappret, om det är slängt är jag körd. Nu vet ni det.

3 kommentarer:

Emma sa...

Kan du inte ringa någon och fråga när ni börjar? :)

Linnéa sa...

Haha, det skulle jag inte våga xD Men tänkte tankeöverföra att någon från klassen skulle logga in på msn, men så hittade jag pappret där det stod när vi började :P

Anonym sa...

Okej ^^