måndag, oktober 22, 2007

Gnäll och outfit

Har varit ute en liten stund, och tränade sedan på engelskaglosor. Har fortfarande ett helt uppslag kvar till på torsdag, hur ska jag hinna? Jag fick panik när det slog mig att det bara är två dagar kvar att träna på. Hjäl, kan det inte bara komma någon rosa lite ailien och mata in alla ord i huvudet på mig när jag sover, och när jag vaknar kan jag dem perfekt? Det hade varit snällt.
Ska dessutom kunna hur man gör om verb från en ordklass till en annan, tror jag. Jag kommer att få IG på det, jag lovar. Kan verkligen inte det!

Nej, nu ska jag sluta tjata och gnälla. Här är i alla fall gårdagens dagens outfit xD


Okej, inte världens bästa bild. Halsbandet gick just sönder (ooops, det är inte mitt...), så ni får inte se mitt ansikte. De enda höstskorna jag har är de på bilden, måste köpa nya. De har blivit lite små. Har ingen bild utan dem som inte är suddig, tyvärr. Och mina ben är bleka, men inte sådär kritvita... Har leggings under :P

3 kommentarer:

Emma sa...

Oops nu blir Sara (som jag antar är ägaren till halsbandet) arg :P

Anonym sa...

F*n var avundsjuk jag blir! Du har så himlans fin klädstil och älskar dina kläder, skitsnyggt Linnea !

Anonym sa...

rosa alien *fniss* ^^. Du har jätte fina kläder. Vems, halsband var det?