torsdag, oktober 11, 2007

Skrattanfall

Hjälp, är det verkligen redan torsdag? Det känns inte så, inte alls.

Idag på tyskan hade vi någon slags musikfrågesport, där man fick lyssna på tyska låtar och svara på frågor. En fråga var typ "Vilken person handlar det om?", och det första de gjorde i låten (?) var att skrika "Anton, Anton, Anton, Anton..." osv. Hahaha, jag höll på att dö xD SKrattade jättemycket och kunde inte sluta. När jag åkte hem från skolan sedan kom jag och tänka på det... och började skratta. Det är säkert, jag cyklade där helt ensam och asgarvade. Jag tror inte att någon såg. Jag hoppas inte att någon såg.

Imorgon är det helg då... Hjälp, vad tiden går fort. Dessutom känns det som om jag alltid skriver saker som "åh, det är redan helg" och "tiden går så himla fort". Jag ska försöka sluta med det nu, haha.

1 kommentar:

Emma sa...

Det känns så för mig också, det blir helg och jag skriver det i min blogg hela tiden x'D