fredag, oktober 12, 2007

Just another day

Har just varit hemma hos Martina och spelat tv-spel ^^ Haha, jag äger verkligen på det. Eller inte. Kan ju bero på att jag bara har spelat ca 3 ggr i hela mitt liv, men ändå. Jag blev jätteglad när jag inte kom sist när vi spelade sån där grej där man är ett djur som åker i en bil och så ska man vinna över de andra, och ta lådor med bomber och allt vad det nu är (:

Var även på stan med Martina nästan direkt efter skolan. Vi köpte godis att ha till ikväll, tihi. Jaaa, idag är det ju Idol, och sedan fredag hela veckan. Ska se på båda (dock inte nyheterna emellan). Hoppasatt Evelina inte åker ur Idol... Jag gillar henne. Tror dock att det finns stor risk för det. Vem tror du kommer åka ut ikväll?

Snart borde pappa komma med maten.. Kinamat får vi idag, det var Sara som ville det. Jag gillar det faktiskt inte så väldigt mycket, men det får väl gå. Riset är bara bläää, men får väl äta bara litegrann av det.

Åh, förresten fick jag skolkatalogen idag :D Det var ju jättemånga skolor med, Alla tre gymnasieskolor här i stan (inklusive friskolan där Martina går) samt gymnasieskolan i Degerfors. Nu kan jag sitta och titta i den massor :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tror nog Evelina åker ut.
Hon sjunger inte så värst bra tycker jag XP

Emma sa...

Have a nice dayy :) jag har ingen aning förrän jag hört dom sjunga ;P men hejjar iaf på Daniel och Amanda, även om Evelina är bra hon med :D

Anonym sa...

Jag trora att Evelina åker ut, hon sjunger inte jättebra, inte i mina öron :P Kram Kram, skiiiiitsnygg blogg förresten! :D

Anonym sa...

Jag gillar med Evelina. Hon sjunger grymt bra <3 :P

Anonym sa...

Jag har köpt Twix och Center till att tillbringa natten med :]