onsdag, oktober 10, 2007

Klassfoto

Äntligen har jag fått vårat klassfoto! Haha, jag älskar verkligen att få det, hur ser alla andra ut? Hur ser jag själv ut? Blev jag bra? Tyvärr kan jag säga att jag inte blev bra på skolfotot i år. Liksom alla andra år. Jag ser verkligen helt likblek ut!! Det är ju nästan sorgligt. Porträttbilden på mig var inte heller bra, usch.

Tänkte försöka scanna in bilderna i datorn, om det går... Om scannern funkar. Kan lägga upp bilden på mig här sedan, bara så att alla ska kunna skratta åt mig, haha.

3 kommentarer:

Emma sa...

Du blir så fin på alla foton du lägger upp här, så varför skulle du bli dålig där? :P

Haha, ni har fått erat nu och jag har inte ens tagit mitt än! Det gör vi på fredag x'D

Anonym sa...

Du blev ju jättefiin på kortet! (jämfört med mej!) jag hade världens konstigaste smile!
Puss och kram fårn mej! Pz.Besök stallet Benoxx på S.s.Dz :)

Anonym sa...

Ska bli ritkgit intressant att se hur duh ser ut ^^, Håller med Emma om att du alltid ser bra ut på kort ^^ Tog vårat kort i måndags och det roliga var att våran fotograf lät oss göra grimarser och sånt små skit, gissa vem som kommer se DUM ut ? xD Jag såklart. Och när vi skulle ta Porträttbilder så frågade jag om man fick leka lite topmodell. OCh det fikc jag O.o