onsdag, oktober 10, 2007

Jäkla engelskaläxa!

Ååh, jag blir bara sååå galen på engelskaläxan vi har till imorgon. Vi ska berätta om oss själva (som om vi inte redan har gjort det hundra miljoner gånger de senaste två månaderna??), och vi måste ha en "rolig" inledning som fångar lyssnarnas intresse.
Huh? Jag kan inte komma på något sådär bra, och om jag skulle råka göra det låter det bara så extremt tillgjort när jag säger det. Gaah.

Känner mig rätt trött just nu. Får nog (försöka) gå och lägga mig lite tidigare än vanligt, ska upp tidigt imorgon. Jag får inte somna om när mamma kommer och väcker mig!

Jag gjorde förresten hårinpackning idag, duktigt av mig ;) Får verkligen hoppas att mitt hår inte blir sådär fruktansvärt elektriskt nu som det alltid blir på vintern :/ Någon som har ett bra tips mot elektriskt hår, förutom vatten?



Sara hade bakat muffins på hemkunskapen idag, hon var snäll och lät mig smaka lite :D [Saras bild]

2 kommentarer:

Emma sa...

Fin bild på dig :) muffinsen såg asgod ut ju :) jag vill ha!

Anonym sa...

isabella!
hej! vilken bild, hur använder du vilken pensel för att ta väck de saker rynkor , finnar o så ? tacksam för svar