fredag, oktober 05, 2007

Jag är helt slut

Just nu känner jag mig alldeles extremt trött. Kanske för att jag gick upp alldeles för tidigt imorse? Inte för tidigt för att hinna till skolan alltså, utan för tidigt för att jag skulle kunna vara pigg hela dagen...

Jag, Martina och Sara gick ner på stan efter skolan. Jag köpte inget, lånade bara en bok på biblioteket som jag måste läsa till svenskan och skriva recension på. Den verkade väl inte sådär extremt bra, men hittade ingen bättre. Om jag inte orkar läsa den får jag väl ta någon jag redan har läst, vi måste ju ändå läsa hemma, så vad spelar det för roll?
I alla fall gick vi in i några skoaffärer, klädaffärer, godisaffärer osv. När vi var inne i en kiosk kom Matilda i min och Saras ridgrupp in (hm, lite konstigt, hon bor ju i Degerfors...). Hon frågade Sara hur det var med hennes rygg.

Matildas kompis: Var det du som ramlade av hästen?
Sara: (rodnar) Jaa...

Haha, så nu vet alla om det xD Eller ja, inte alla, men någon mer.

Idag är det Idol, wiie (: Jag kan slå vad om att jag kommer somna i den där långa pausen, måste se till att sätta mobilen på alarm eller nåt, så att jag inte missar. Det har hänt förut :P

7 kommentarer:

Emma sa...

Haha, nu vet snart hela landet om det! Vem hejjar du på i idol då?

Anonym sa...

hej! är du aldrig ute och festar o så ?

Anonym sa...

HÖRRÖDUUE! Jag rodnade inte alls.. Men jag kan hålla med om att jag blev röd i fejset när jag började skratta. Du får ändra det.

Emma sa...

haha, det e bra sara! rätta din syrra x'D

Emma sa...

Jag saknar bilder på dig & dagens outfit :'(

Anonym sa...

Jag saknar bilder :/

Linnéa sa...

Emma: Haha xD Jag hejjar nog på Amanda.

Anonym (1): Nej, det är jag inte.

Emma&Anonym (2): Det kommer! :D