onsdag, oktober 24, 2007

Jag ska plugga...

Sitter här och ska träna på engelska, har prov imorgon. Observera ska träna. Orkar inte ta tag i det, har ca 100 st kvar att lära mig. Lycka till att jag klarar det till imorgon liksom... Hm, nej. Fast jag tror inte att vi behövde kunna alla sådär jättebra. Fick ett papper med de viktigaste (tror jag?), och de kan jag... Bör väl i alla fall titta igenom de andra glosorna, ifall att de kommer. Och sedan är det ju massor av andra jobbiga gjosuppgifter jag måste träna på.

Nej, nu ska jag faktiskt sluta gnälla så hemskt mycket (jag får skylla mig själv som valde natur) och börja träna istället.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Supeeerfin blogg :) <3 Och du är ju ännu finare än bloggen x] Haha,.

Anonym sa...

Lycka till på provet!

Anonym sa...

Har du tappat lusten att blogga? ;) Följde din blogg förr, men nu kommer det inte in lika mkt inlägg och bilder :( ?

Emma sa...

Vad jobbigt! Lycka till iaf :P

Jag håller med Sara, har du tappat lusten? Snälla sluta inte ! Eller har du bara ingen tid att uppdatera?

Linnéa sa...

Sara och Emma: Nej, jag har inte tappat lusten, har bara inte tid, tyvärr. Har haft prov och sånt i skolan denna vecka, och värre blir det efter lovet, haha xD