torsdag, oktober 25, 2007

Inget fyrverkeri för mig

Missade fyrverkerierna som var på stan idag, för jag red :'( Jag älskar verkligen fyrverkerier, så nu kommer jag att deppa jättelänge bara för det här. Jag lovar.

Hade engelskaprov idag, det gick nog rätt hyfsat för mig, tror jag. Sämre n förra gången i alla fall, men det hade jag förväntat mig.

Innan skolan imorse (vi hade sovmorgon, då tyskan var inställd. De i tyskagruppen från vår klass hade prov i måndags, men de i NV1A hade provet idag) gick jag ut och fotade lite. Jag frös nästan fingrarna av mig, det var bara 0.3 grader ute. Fy vad kallt. Snart kommer jag att dö när jag åker till skolan... Och det går ingen buss rån någonstans i närheten heller, måste gå ner till stan, och då är det inte så långt kvar. Men bättre att åka en liten bit än ingen bit. Jag behöver ju inte betala, har sånt där gymnasiekort :)

I alla fall, här är en bild jag fotade imorse. Det var dimmigt ute :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan, du har en jättensygg blogg. :) Du har ju Ph, jag har också Ph (Adobe Photoshop Elements 4.0). Jag vill gärna göra en design till stallet.se men när jag skriver på det tomma vita pappret så blir texten jätteliten. Vet du varför? Det är inte för att jag har en liten storlek för jag provade ta storlek 72 och den blev också jätteliten. :S Du kan svara här på kommentarer för jag kommer in ibland och kollar om du har svarat eller så kan du svara genom mejl på stallet.se. Jag heter _chrisi_ . Tacksam för svar. Ps. Grattis till pokalen! :)

Emma sa...

Superfin bild :D

Anonym sa...

i umeå är det typ -10.