måndag, oktober 29, 2007

Inte heelt tråkig dag i alla fall

Första lovdagen idag, som tur är blev den inte alldeles sådär sitta-inne-hela-dagen-och-tråka-och-inte-ha-något-liv, haha. Var hemma hos Martina och Mickis och spelade spel, och sedan gick vi ner till stan. Jag köpte hårsprej, inte för att min andra är slut än på ett litet tag, men jag måste vara försäkrad om att jag inte står där utan sprej en morgon... Då kommer mitt hår att vara så elektriskt att det står rakt upp.

Har även kollat på film idag. Scooby Doo och bröderna Bu, haha xD Jag älskade den för några år sedan, kollade på den jätteofta i alla fall.

Dagens outfit:


5 kommentarer:

Emma sa...

ÅÅÅH! Du har alltid så superfina kläder! blir avis >.<

Anonym sa...

Dum fråga, jag vet.. Men vad köper du för hårspray, och vars ? xD Fina kläder. :]

Anonym sa...

Snygga klädder. Men hatar svart och brunt tillsammans så.. men annars snyggt

Anonym sa...

Vart har du köpt skoran? (A)

Linnéa sa...

Anonym: De är från Skopunkten ^^