lördag, oktober 20, 2007

Avundsjuk, jag är så avundsju-uk...

Har just varit iväg ner på stan en liten stund. Köpte inget, men tänkte låna en bok att skriva recension på till svenskan. Hittade tyvärr ingen, och en bok jag har fått för mig att jag absolut vill läsa hittar jag inte. Vågar inte fråga heller. Jag är feg, jag vet.

Så det får väl bli så att jag skriver om en annan bok jag läst, "Knappt lovlig" av Katarina von Bredow. Hoppas att det går bra xD


Nu är jag avundsjuk på Sara. Hon ska först till McDonald´s och äta mat, och sedan till Boda Borg med några kompisar. Jag vill också dit!! Hoppas att de inte får så många stämplar *moahaha*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! :)
Hittade precis hit, vilken jättefin blogg :)

Emma sa...

haha jag skulle inte heller vågat fråga! x'D

Anonym sa...

Hah, jag skulle vågat fråga :'D fast liiite läskigt äre ju.

Anonym sa...

Den boken e skeetbra! Bara så du vet! :)

Anonym sa...

Hahaha klart vi fick stämplar :D