lördag, september 15, 2007

Fotorunda i trädgården

Vaknade kl 6.25 i morse, och kunde inte somna om. Vad är det här? När jag ska upp till skolan har jag jättestora problem med att komma upp på morgonen, men nu, då jag vill sova, vaknar jag självklart jättetidigt och kan inte somna om. Jag om min sömn är osams.

Efter frukosten gick jag ut och fotade lite. Jag hoppades att Elsa, grannarnas katt, skulle vara på våran gård, hon är det ibland, och hon är så himla mysig, den enda katten jag inte är åtminstone lite rädd för.
I alla fall, jag fotade några blommor, och så hörde jag något som lät som en fågelunge. Jag tänkte inte mer på det, men sen såg jag Elsa sitta på grusgången och jama. Jag började kela med henne (och fota). Niiie <3
Sen fotade jag Flupsi lite också, men bara lite.

Sedan gick jag och Sara på stan, men jag köpte inget, så det är väl knappt ens nämnvärt.








Bild från 12 sep. Har inte hunnit lägga upp den förut, men tyckte att himlen hade så fin färg :) Den är inte redigerad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försår dig precis, det där med sömnen. Samma sak för mig imorse. Fast jag vaknade klockan 7.
Drygt som f*n ;) Älskar din blogg.

Anonym sa...

Underbar bild. En favorit.

Anonym sa...

Jättefina bilder! :) Önska jag också var en så bra fotograf! ^^

Anonym sa...

Fy F*n Vilken underbar bild <3! :O :D