måndag, september 17, 2007

Skolfoto

Idag tog vi skolfoto. Jag fick stå upp, för tredje gången, tror jag att det är. Vanligtvis brukar ju de kortaste få sitta, men nähä, de långa fick sitta den här gången, de kortaste stod på mellersta raden (jag stod i mitten på mellersta raden, vilket borde betyda att jag är kortast, då de längre står längst ut) och de mellanlånga stod högst upp.

Fotografen skulle ta reda på vilken klass vi var och så:
Fotografen: Är ni NV1B+TE1?
Vi: Jaa.
Efter att vi hade tagit bilderna:
Fotografen: Väldigt vad tysta och snälla ni var.
Huy (en kille i klassen): Vi är ju NV!

Haha xD
Jag tror inte att jag blev bra alls, fy :/
Sen skulle vi ta porträttbilder, och när fotografen hade tagit en bild på min (jag var nästan sist), så började datorn/kameran att krångla, så han fick starta om datorn. Jag fick sitta där och vänta rätt så länge.

Hoppas, hoppas att jag inte ser helt puckad ut, framför allt på klassfotot.

1 kommentar:

Emma sa...

Du ser säkert jättefin ut :D det gör du på alla dina bilder du lägger upp på bloggen iaf :D