måndag, september 17, 2007

Mejlrensning

Puh. Nu har jag äntligen rensat bland mina olästa mejl. 221 st hade jag, de senaste från i maj. Nu blir det mycket lättare att se om jag har fått nya mejl såklart, även om det inte var så supersvårt innan heller. Hade jag fler än 221 olästa mejl hade jag fått något nytt.
Anyway, det känns skönt att ha det gjort.

För övrigt är det föräldramöte i skolan idag som mamma och pappa ska gå på. Det enda under hela gymnasietiden. Nödvändigt för er att veta, right? x)

Dagens outfit då:

Linne - H&M
Kofta - Gina Tricot
Jeans - BikBok

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. :P Det är alltid kul med lite onödigt vetande O.o

Emma sa...

aa det e det ;) du har alltid så fina kläder :D

Anonym sa...

DU ÄR SÅ COOL XD

Anonym sa...

Älska linne <3 Har ett samma likadant ;) Och ett grönt , 30:- styck från HM inte sant? Eller dina kanske var dyrare för mina var på reaa x'D //mousse.

Anonym sa...

Va fina kort du tar!! Jag tkr oxå om att fotografera!! :D //Martina i din klass