måndag, september 24, 2007

Sehr gut!

Måndagar går så fort, trots att skoldagen slutar 15:50. Antagligen för att vi inte har så många lektioner. Men jag klagar inte ;)

Vi hade engelskaprov idag. Gick nog rätt bra, även om det kändes lite surt att det faktiskt inte var så många glosor med som jag trodde att det skulle vara. Känns nästan som om jag tränade på alla 150 orden i onödan... Men det är väl alltid bra att kunna, antar jag.

Fick även tillbaka tyskaprovet vi hade i torsdags. Jag fick 87/95 poäng, vilket innebar att det stod "Sehr gut!" (mycket bra) på mitt prov, haha. Hade man under 85 stod det bara "Gut" (bra) och över 45-60 "Tillräckligt", fast på tyska då. Det kankse är någon sorts betygsättning? Eller så får man inte betyg på proven? Hm, jag vet inte.

Åh, nu kom jag på att det väl är Idol idag? Då får man ju reda på vem av Andreas och... hm, vad hette han nu? Robert? Vem av dem som gick vidare i alla fall.
Jag hoppas på Andreas (han med det röda/orangea krulliga håret) i alla fall. Vem tycker du skulle gå vidare av de två?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Andreas! Lugnt xD

Läser åsså tyska... :P

Emma sa...

Jag vet inte xD asså Andreas ser lite mobbad ut xP (fast det är ju rösten man tar på)