fredag, augusti 31, 2007

Vandring

Idag var det "programdag" i skolan. Varje linje gjorde olika saker. Natur skulle vandra 1,3 mil. Jättekul. Eller inte. Det började regna efter en liten stund, och regnade i princip hela tiden sen. Det var massor av kullar och sånt, supermånga uppförsbackar. Riktigt jobbigt faktiskt.
Jag ramlade en gång, rätt som det var hörde jag mig själv skrika, och i nästa ögonblick låg jag på marken och kände mig som en sköldpadda, haha xD Kunde typ inte komma upp (men fick hjälp, haha).
När vi kom fram till Lunedet, dit vi gick (kl 12), fick vi mat, och sen fick vi vänta på att bussarna skulle köra hem oss. de skulle komma kl 14.00, men vi fick som tur var åka hem tidigare.

Jag har fortfarande ont i fötterna. No way att jag går den där slingan igen, det säger jag bara.

Inga kommentarer: