lördag, augusti 25, 2007

Storstädning!


Idag har jag storstädat i mitt rum! Jag känner mig väldigt duktig, haha. Av någon anledning fick jag för mig att mitt rum behövde städas (jag hade ju inte direkt fel...), så jag blev på riktigt städarhumör och torkade till och med av skrivbordsskivan och sminkbordsskivan. De var verkligen riktigt äckliga förut pga. godis som legar där och så, men nu är de fina och bra igen.
Det kanske inte syns på bilderna speciellt bra hur förändringen är, men lite syns det väl i alla fall?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud, vilket stökigt rum du hade x'D Aja, jag är inte mycket bättre själv ^.^
Men det blev riktigt bra ;D
/Emilie, Tjoff på stallet.se <''3

Anonym sa...

Gud vad mysigt rum :)

Emma sa...

Jag ser ingen skillnad! Skojja xp

Anonym sa...

Jag ska städa mitt rum idag, men jag vet inte hur jag riktigt ska börja å så. (mitt rum är ungefär lika stökigt som ditt var x'D Så hur började du? xD Tacksam för svar :D //Maria

Linnéa sa...

Anonym: Jag börjar alltid med att bädda sängen och ta bort kläder som ligger och skräpar ;)