fredag, augusti 24, 2007

Fredag!

Äntligen är det fredag! En hel helg har jag framför mig nu, haha. Jag hade nog nästan glömt hur det känns med helg, eftersom det var helg varje dag under sommarlovet. Nu känns det extra bra. Dock tycker jag inte att det känns som fredag, mer onsdag eller torsdag. Konstigt.

Min dator är helt knäpp just nu, den segar otroligt mycket, vad jag än gör. Speciellt jobbigt är det att skriva, eftersom texten inte dyker upp på i rutan förrän efter tre till fem sekunder. Gaah, borde nog sluta nu innan jag slår sönder min dator (bra idé förresten, då kanske jag får en ny. Det behöver jag faktiskt).

2 kommentarer:

Anonym sa...

super snygg sida:) jag gillar den värkligen:) önskar jag var lika duktig som då;) puss och kram cecilia.. på stallet dalaskog;D

Anonym sa...

Håller med när man åkte hem från skolan i går så kunde jag inte heller tro att dte var fredag mysko men ganska bra ändå att dte var fredag fats man int trodde xP