söndag, augusti 26, 2007

Läxa

Hm, snart ska jag göra min första läxa det här året då. Känns inte speciellt kul, eftersom jag inte ens är säker på vad jag skulle göra. Bara läsa igenom tyskatexten eller skriva meningar också? Jag kör nog på att bara läsa. Jag var i alla fall inte den enda som inte fattade vad man skulle göra. Tror inte att typ någon i klassen visste exakt vad man skulle göra.

Lyssnar på lite musik just nu ;) Inte ofta jag gör det när jag sitter vid datorn, men men. Här är några låtar jag gillar:
Vanilla Ninja - I Know
Vanilla Ninja - Cool Vibes
Eirikur Hauksson - Valentine Lost
Natalia Barbu - Fight
Ruslana - Svitanok

Okej, tre av dessa är från Eurovision Song Contest (kan inte hjälpa att jag älskar många av låtarna som är med där), en är på ukrainska och är rätt så gammal (lyssna på refrängen! Älskar den) och en hörde jag för första gången igår.

Haha, nej, nu måste jag gå och göra läxan xD

Inga kommentarer: