fredag, oktober 26, 2007

Haha, jag är bara för jobbig

Man har inget liv om man sitter och kollar på eniro.se hur många i klassen som finns med va? Det började med att jag skulle kolla hur många Linnéa Nilsson det kom upp, och sedan började jag söka på folk i min klass. Det kom inte upp någonting på de första jag sökte på, så jag fick typ panik och sökte igenom hela klasslistan xD Inte för att jag ville veta var folk bor eller så, har ju redan en lista över det... Ville bara se hur många som fanns med. 9 av 21 st var med, bara *räknar på min miniräknare* 43%.

Okej, nu är det verkligen sant; jag har inget liv.

Ooh, nu börjar Idol! :D

3 kommentarer:

Emma sa...

Haha, jag har inte heller något liv.. Gör samma sak själv xP

Emma sa...

Och du! Jag hittade just dig på eniro :P

Linnéa sa...

Haha x'D