söndag, september 07, 2008

Sunday



Jahapp, så var det söndag igen då. Jag tycker inte om söndagar, de är mest bara sega och tråkiga. Kanske är det för att man snart ska tillbaka till skolan, eller så beror det på att knappt några affärer är öppna (i alla fall inte i den här stan)? Inte för att jag brukar vilja handla, men det kanske är undermedvetet eller nåt. Man vill ju kunna, bara för att. Söndagar är tråkiga i alla fall.

Nu myser jag omkring i min London-tröja. Det är varmt, så jag måste ha fönstren öppna för att inte svettas ihjäl... Intresseklubben antecknar?
Jag har redan hunnit städa rummet idag, det behövdes. Jag gjorde till och med rent min spegel (vilket definitivt behövdes!). Den var full med hårspray, eftersom sprayflaskan fick ett ryck för några dagar sedan och började spruta åt alla möjliga håll.

Nu ska jag klippa isär några bilder jag nyss skrev ut, och sedan ska jag väl sätta upp dem på min whiteboard eller något. Ha en bra dag :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Söndagar är astrååkiga!! Jag har oxå städat idag, hela rummet var typ hur stökigt som helst så det behövdes :P Ha en fin dag du med!

Anonym sa...

Fin du va i flätor :)
kram på dig och ha en fortsatt bra dag ! <3

Anonym sa...

Jättefin tröja! Jag tycker typ söndagar ör läskiga... Haha :)
Går du med på länkbyte?