onsdag, september 03, 2008

R.I.P. Linnéas ben

Idag på idrotten hade vi styrketräning, och mina ben är helt döda. Jag gissar på att jag kommer få träningsvärk i morgon.
Här har vi nackdelen med underskåp - man måste böja sig ner varenda gång man ska ha böcker, det är jobbigt och gör ont när man har haft gympa.

Nu sitter jag och lyssnar på regnet (gjorde det förut i alla fall, nu kanske det har slutat). Boken Röde Orm ligger uppslagen här bredvid mig, vi ska läsa den till svenskan. Mitt problem är bara att jag inte läser, utan sitter här och skriver meningslösa blogginlägg istället. Ska nog försöka läsa lite till nu (men jag tvivlar på att jag kommer förstå någonting, eftersom jag slutade läsa mitt på en sida och om man inte koncentrerar sig är boken bara konstig).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår dig med under skåp och jag känner detsamma xD

var laddade du ner dina penslar ^^ ?

Linnéa sa...

Anonym: Jag vet inte, tyvärr. Har bara sökt på google efter "free photoshop brushes", och så kommer det upp massor av sidor :)