lördag, september 20, 2008

Mössa är ett fult ord.


Haha, det gick ju bra att fota i grannens förrådsfönster :D

Förmiddagen har spenderats i de (allt för få) affärer som finne nere på stan. Jag köpte faktiskt en mössa (från H&M)! Det är nästan ett mirakel, så ovanligt är det att jag handlar mössor. Hela förra vintern gick jag och frös om öronen.
I alla fall, den där mössan var väl inte helt perfekt, men skitsamma. Bättre än ingenting.

Jag tror nästan att jag har kommit in i en prova-nya-yoghurtsmaker-period nu. Förra veckan smakade jag mango/passionsfrukt samt banan/blåbär/vanilj för första gången, och idag köpte jag jordgubb/passionsfrukt. Det lät ju faktiskt gott.

3 kommentarer:

MissMagicGirl sa...

Coola foton!

Anonym sa...

du vara en söt tjej! :)

Anonym sa...

Det ser ut som att du håller i en pistol, riktad mot fönstret, på översta bilden ;) <3