tisdag, september 16, 2008

Mardrömmar

I natt drömde jag konstiga drömmar. Det var olika bloggerskor (framför allt Ellinor) som drömde mardrömmar, och jag fick liksom följa med och se alla de där drömmarna, som en film ungefär. Ibland var det även jag som var "huvudpersonen" i drömmen.
Det låter väl inte särskilt läskigt, men det var det. Ni vet hur det är med drömmar - man är jätterädd när man drömmer, men när man ska berätta om den efteråt låter det inte alls särskilt farligt. Det är väl just känslan av att vara där, eller något sånt.

Idag har jag i alla fall veckans enda sovmorgon. Skönt! Börjar halv tio, så nu ska jag nog gå och titta lite på Rix MorronZoo på tv. Ha en bra dag :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vill bara tipsa om min sida som snart öppnar upp, närmare bestämt den 20 september. Gratis prylar i form av biobiljetter, menybiljetter och presentkort ges ut till medlemmarna, som tack för att dom slutför kampanjer, erbjudanden, tävlingar och besöker andra hemsidor. Allt gratis! Presentkorten som finns kan du använda i över 60 butiker (kläder, smink, hemelektronik och mycket mer). www.gratissajt.se - du kommer inte ångra di, det lovar vi!

Anonym sa...

haha lskar mardrömmar ibland :P för man blir så lättat när man märker att de inte är på riktigt...kram