lördag, september 13, 2008

Hårfärgning, stan och Scrubs

Påhittiga rubriker var det här!



Idag har jag bytt hårfärg litegrann. Nu är det då lite mörkare och kanske en aaaaning mer åt det röda hållet (mamma säger det, jag vet inte).

Jag har varit på stan idag också. Jag skulle köpa en hålmall och en dreieck till matten/fysiken. Jag hade ingen aning om var de fanns, så jag fick gå runt och leta i halva affären (jag antog att de inte fanns bland böckerna). Till slut hittade jag en dreieck, men ingen hålmall. Får väl gå tillbaka en annan dag eller nåt.

Nu ska jag nog titta på Scrubs, även om jag inte tycker att det är så jättebra. Men men, jag får i alla fall någonting att göra. Och när Sara ändå har fått låna massa Scrubs-dvd:er av sin kompis kan jag ju lika gärna utnyttja situationen och titta på dem, jag också :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håret vart jätte fint :)

SOFIA ANDERSSON sa...

Fint hår, passar till ögonbrynen :)

Men Scrubs suger - man ska titta på Vänner, wohow! (Om du ser min blogg så har jag Vänner-citat på bannern)

Anonym sa...

va fint :). du borde ha jätterött hår :D passar så bra med fräknar :D.

Anonym sa...

hur gör du så bilderna blir två sådär, ? ascoolt :)