torsdag, september 11, 2008

Babbel, babbel

Nu är jag glad. Jag har köpt ny hårspray, yeey! Snacka om att ha låg glad-gräns. Eller så är jag materialist och blir glad så fort jag får någonting. Heter det materialist förresten? Är det ett ord med den innebörden som jag tror? Jag är inte alls bra på ordkunskap, haha. Jag ville bara använda ett ord som lät bra, och om jag har tur blev det ju rätt. Annars får ni gärna klassa mig som någon-som-tror-att-hon-vet-vad-hon-pratar-om-men-egentligen-inte-kan-någonting.

Hm, det var inte ens det här jag hade tänkt säga med det här inlägget, inte alls. Jag ville bara berätta att jag följde med och lämnade av syrran i stallet (för att följa med mamma och handla sen), och då kom jag på att jag nog saknar ridningen litegrann. Inte själva ridskolan och så, utan att rida. Det var sju månader sedan jag satt på en häst, och nu när jag tänker på det skulle jag gärna vilja sitta upp igen och galoppera iväg. Över en sommaräng.
Inte för att jag någonsin har gjort det, men jag har alltid tyckt att det verkar så härligt.

Babbel, babbel. Jag är bra på att börja prata om onödiga saker och dålig på att säga det jag egentligen vill :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde rida hörru! De är jättehärligt! :D Har själv tre hästar ^^

Anonym sa...

åh. jag behöver också en ny hårspray nu när du sägert! snygg blogg förresten :)

Anonym sa...

BUUUHÄÄ! Jag vill också ha hårspray. -.-'

Anonym sa...

Åhh, ridning är så skönt. Men jag förstår dig, ridskolor är ingen hit. Alldeles för begränsat på något vis, men perfekt att lära sig grunderna på. Bli medrytarre eller fodervärd?
Kram på dig!