lördag, augusti 23, 2008

Uppe med tuppen



Såhär ser jag ut idag.
Jag har varit uppe läääänge, vaknade vid fem och kunde inte somna om. Försökte i över en timme, men just när jag var på väg att somna fick jag en hungerattack och var tvungen att gå upp och äta frukost, haha. Sen tittade jag på film.

Btw, kolla in skillnaden mellan min hårfärg på bilderna. Jag var tvungen att ljusa upp den högra bilden, därför blev det väldig mörkt där. Egentligen har jag väl... en aning mörkare än den vänstra bilden, tror jag :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

vill också va så smal ;'(

Linnéa sa...

Anonym: Ärligt talat, jag är inte alls smal. Jag stor bara i någon konstig vinkel, tror jag.

Anonym sa...

Hey! Skulle vara kul om du ville dela med dig om vad du har för kamerautrustning eller nåt någon gång! :)

kram på dig!

Emilia sa...

Hejhej!
Jag ska börja naturvetenskapliga programmet i Luleå på måndag, och tänkte höra med dig hur du tycker att det funkar att gå det? Självklart fattar jag att det nog är en stor skillnad mellan skolor och lärare och så, men jag tänkte mer bara i överlag? ;-)
Din blogg är för övrigt jättetrevlig att läsa, så du vet :-)

Anonym sa...

Asså du e visst smal Linnéa XD
Aja, nu till frågan:

Var har du köpt det gröna linnet och sjalen?

Anonym sa...

Det skulle var jätte snällt om du kunde svara på denna frågan: kostar det något att ha/ göra en sådan blogg som du har?;D

Linnéa sa...

Matilda: Nej, det är helt gratis :)

Anonym sa...

Taack funderar på att göra en blogg,, vet att du inte har årk till att göra en men en enkel bara asso. Har hört att du är medlem på stallet.se och du kan får typ 3000sp eller mer vet inte hut mkt jag har kvart på mitt tacksan frö svart;D<33

Linnéa sa...

Matilda: Tyvärr, jag har inte tid :(

Anonym sa...

jo de e du ! i wish i could lokk like u