lördag, augusti 02, 2008

Putte i parken, 1/8


Lillasyster



Håkan Hellström


Gårdagen var faktiskt rolig. Bäst var nog Lillasyster och Håkan Hellström. På Lillasyster var det roligast folk, och Annie tvingade mig att stå längst fram bredvid massa headbangande killar, det var kul xD Sen när Håkan spelade var det bäst stämning, även om jag inte gillar honom särskilt mycket.

Idag är det Neverstore då :D Woho! Tyvärr regnar det, inte trevligt. Varför kan det inte vara samma väder som igår, även om det var en aning för varmt? Waaah. Men det blir nog bra ändå.

Förresten blir jag arg på min kamera. Den är så sjukt dålig att det inte är sant! Man får ju tyvärr inte ha med sig systemkamera.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Håkan <'3 Typ älskar han ;p
Finfina bilder :) Kram!

Anonym sa...

Lillasyster är bra :D Jag vill också se Neverstore ;________;

Muffinsguden sa...

Lillsyster är jätte bra! Va på dom när dom var på Åland! *Go Åland!* XD