tisdag, augusti 12, 2008

Nu är det klippt



Idag har jag varit och klippt mig. Usch, jag gillar verkligen inte att göra det. Men det känns bra efteråt, då är det ju ett tag tills man behöver gå tillbaka :)
Som ni ser syns det knappt att jag har klippt mig, håret är bara lite kortare och mer uppklippt.
När jag satt och blev klippt flög det in en geting. Min frisör reagerade ungefär som jag brukar göra - hon sprang iväg och skrek, haha. Skönt att jag inte är ensam om det :) En annan frisör sprutade hårsprej på getingen, det var roligt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet att du inte hjälper till och att jag frågat förut FÖRLÅT!!
Kodar du i ngt pogram eller
så för jag har gjort en header men vet ingen bild kod jag har blogg.se jag vet var jag ska sätta in bilden och så men inte vilken kod ;'(

Anonym sa...

Du råkade skriva efer (fast du menar väl efter?

Linnéa sa...

Anonym: Haha, jag tyckte väl att det såg lite konstigt ut! xD

Anonym sa...

jättesnyggt :)

Anonym sa...

åh härligt å klippa sig

Anonym sa...

fint hår du har ^^

Muffinsguden sa...

Färgade du det också eller har du mixtrat lite i Ph? Hehe. XD

Anonym sa...

Jag behöver också klippa mig.. suck