onsdag, augusti 06, 2008

Något av det värsta med sommaren

Vet ni vad jag hatar med sommaren?
Tänk dig att du ska gå och hämta in posten (du är glad, det är sol och lagom varmt ute). När du öppnar brevlådan hittar du, förutom post, tvestjärtar. Du skakar bort dem från breven och går in och lägger posten på köksbordet. Då springer en sån där äcklig tvestjärt ut rakt framför näsan på dig, och du kan ju inte döda den, så den kryper iväg och du har ingen aning om var den tog vägen. Då vågar du knappt gå in i köket på hela dagen.

Som tur är har jag lyckats undvika tvestjärt-på-köksbordet-delen i år. Peppar peppar, ta i trä.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, va äckligt! :/

Anonym sa...

usch da !, håller verkligen med dig, jag hatar dom, dom nyps -_- det värsta är att dom typ "bor" i min kanins bur. jag har sprayat nått konstigt på dom men dom kommer tillbaka. kan man inte utrota dom på ngt sätt ? ^^
kmarkram <3

Elsa Rönnberg sa...

Usch vad äckligt ;S. Vi har en massa tvestjärtar, dom är jätte äckliga! Vågar inte ha fönstret uppe i mitt rum för jag tror som ska klättra in och bygga bo i mitt öra :(.

Anonym sa...

Ush har ni också så många tvestjärtar? :S Dom är så ÄKLIGA ... hatar dom :S Och dom ligger ju alltid i posten. Så när man bläddrar i ent idning så ser man helt plötsligt ett äkligt kryp :S

Anonym sa...

Jag hatar tvestjärtar! :/ Fast som tur var brukar vi aldrig ha såna i brevlådan^^ Såfall hade jag inte vågat hämta posten xD