onsdag, juli 09, 2008

Säkerhetsnål



Idag testade jag att sätta in en säkerhetsnål i örat. Det var faktiskt inte så farligt som jag trodde att det skulle vara :)
Haha, jag kom att tänka på en sak som jag verkligen tycker är så sjukt kul. Jag har redan gått runt och sagt det massor av gånger, så en gång till kan väl aldrig skada.

Annie hade en säkerhetsnål i örat en dag i skolan.
Jessica: Får du inte infektion?
Annie: Neej då, klart att jag inte får.
Nästa dag..
Jessica: Varför har du inte säkerhetsnålen idag?
Annie: Jag fick infektion.
Jag: HAHAHAHA!

Fast det var visst i ett annat hål än i det hon hade nålen som hon hade fått infektion, men ändå. Och jag vet att min humor är sämst, ingen annan tycker säkert att det här är det minsta kul... Men det struntar jag i.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha x'D Min kompis farsa var typ punkare förr och han typ gjorde ett hål i örat själv med nål :P

Anonym sa...

haha jag har aldrig provat X'D För jag har typ lite nickel alergi så jag vågar inte X) Men mina 2 morbröder gjorde hål i öronen med nålar X'D *Blää* skulle aldrig göra det : P

Anonym sa...

haha, det ska jag prova ^^
och du e inte änsam om att ha sämst humor (a) Jag har ännu sämre ;)

Anonym sa...

Haah!! :'D
fett kul ^^ ja fick alltid infektion förut, så jag har inte hål längre :'(

Anonym sa...

tog hon hål med säkerhetsnålen. eller använde hon den som ett smycke i ett redan taget hål?

Anonym sa...

Haha XD