måndag, juli 07, 2008

Rain, rain, go away



Det har spöregnat i princip hela dagen. Inte trevligt. Jag kan ju inte påstå att jag hade speciell stor lust att cykla iväg till jobbet i morse när jag redan var på dåligt humör, termometern bara visade 9 grader och regnet vräkte ner. Men jag var ju tvungen (och jag blev väldigt blöt).

Vid lunch regnade det fortfarande lika mycket, så min handledare skjutsade hem mig, så att jag fick hämta mat och äta på jobbet. Snällt värre :)

Nu har i alla fall regnet slutat, så jag gick ut en liten stund med kameran :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin bild ! :)
Det har regnat massor hemma hos mig idag oxå, jag hyr en häst nu.. men man hade inte så stor lust att gå upp till hagen och veta att man skulle va genomblöt när man kom ner ingen. Men vi får hoppas att det blir bättre väder resten av veckan ! Ha det så bra ´:'D

Anonym sa...

Fin bild! :)
Ja hos mig har det också regnat men dom sa att det skulle bli bättre snart igen, så man får ju hoppas på det bästa :)