lördag, juli 19, 2008

Jag är fast på övervåningen


Rabarber is the shit :D Fast jag har inte ätit EN ENDA i år.


Här sitter jag och har tråkigt. Jag kan inte gå till nedervåningen, eftersom syrran tittar på film med sina kompisar där. Jag orkar inte träffa dem, eftersom jag inte vet om jag ska hälsa eller inte, haha. Ibland är jag patetisk.
Fast... jag kanske borde skruva upp volymen på musiken asmycket, så att jag stör dem...? Det skulle kanske vara kul, men så elak ska jag inte vara. Dessutom skulle jag säkert skämma ut mig :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte ätit en enda VANLIG rabarberpaj i år... I alla rabarberpajer jag ätit har mamma typ blandat i jordgubbar eller nåt liknande. Det är ju mums det men jag tror nog att jag föredrar vanlig rabarberpaj UTAN jordgubbar...

Anonym sa...

Vad menas men is the shiet?P? snälla svara jag har typ undrat i ett år snälla snälla snälla snälla svara!!