torsdag, juni 05, 2008

Vad var det?

Titta vilket äckligt kryp som gick omkring på min vägg! Jag höll nästan på att smälla av när jag såg det, haha. Fast som tur var så var det inte så stort, 0,5-1 cm kanske.
Jag har aldrig sett något liknande förut... den hade klor! Som en kräfta eller något. Hjälp!
Jag kunde bara inte ta den på ett papper och släppa ut den, jag var för rädd. Tyvärr blev den mosad, förlåt. Det var det enda jag kunde göra.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen:
JAG HATAR SMÅKRYP!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, oh, oh! För en gångs skull tror jag faktiskt att jag VET vad det är för något konstigt kryp :D Hittade en liknande sak hemma hos mig en gång och minns jag inte helt fel heter de något i stil med "bokskorpion", eller något liknande.

Vidriga! Men lite småhäftiga på samma gång :)

Anonym sa...

Oh fy fan vad äckligt :O

Anonym sa...

Åh fy fan.. skulle ha dött av skräck om jag hae den på min vägg O_o

Anonym sa...

ååååååh

Anonym sa...

å vad äcklig! du fotade den innan att du smällde till den det var smart ;) jag skulle nog sprungit där ifrån och skrikit xD vet du vad det va för något??

Anonym sa...

Åååh fyfan fyfan assåå o,o
Shiet. Skulle spränga den me dynamit.. Om jag hade dynamit asså,
Johanna sa: - De kliar de kliar! Det börjar klia på ryggen när jag ser den där asså.

Sen fick hon sendrag fast tidigare.. Show asså..

Julia sa...

Haha en "bokskorpion" kallas de, de äter "bokmalar" och sånt, så de är vel rätt positiva, de ser tilll att inga andra smådjur käkar upp papper och sånt i ditt rum XD