söndag, juni 29, 2008

Sommarstuga ^^

Hellå :)
I morse vaknade jag jättesent. Halv elva! Jag vet inte om jag någonsin har sovit så länge förut. Då satte jag mig vid datorn, och när vi skulle äta mat klockan tolv ringde Martina/Mickis och frågade om vi ville följa med till deras sommarstuga om en halvtimme. Jag hade fortfarande pyjamas xD
Tro det eller ej, men jag hann faktiskt både äta och göra mig iordning på en halvtimme. Jag som brukar vara så seg :)

Väl där glorde vi halsband och armband och sånt. De brukar ju hålla på med det och sedan sälja det de gör. Jag har aldrig pärlat hos dem någon gång förut, och martina tyckte att jag var bra för att vara nybörjare. Ha!

Sen gick vi en liten promenad förbi en tjurhage. Fast jag ville kalla tjurarna för kossor, men det fick jag tydligen inte xD

Inga kommentarer: