måndag, juni 02, 2008

Sommarlov... snart

Nu har jag tagit sommarlov. Visserligen är det två skoldagar kvar, men eftersom vi inte gör någonting alls känns det som att lovet redan har börjat. Imorgon är ju sista dagen vi har lektioner, och då blir det bara matte i 40 min som börjar vid 12. Härligt :)

Gick på stan efter skolan och köpte en ny mascara... Nu har jag handlat för 800 kr på två dagar, det måste vara nytt rekord eller nåt. Men jag kan inte hjälpa att jag är i behov av massa saker, och det var faktiskt länge sedan jag köpte någonting.

7 kommentarer:

Jessika sa...

Shit va orättvist! Vi slutar inte förrns torsdag nästa vecka ;O

Anonym sa...

Vädigt fin design! Och coola bilder! Jag har tyvärr oxå gjort av med mycket pengar dehär tv dagarna >.<

Anonym sa...

Vi slutar om drygt 2 veckor :S
du passar i rosa ^^xD

Anonym sa...

Jag har fått sommarlov den 30 maj x'd

Anonym sa...

Gillar bilderna där nere! :)

Anonym sa...

;o vi fick sommarlov den 31 MAJ :D
<3.
gillar bilderna du skulle nog passa i alla :p.

åh, jag har inte shoppat på evigheter har som 42 km till närmaste affär.. om man inte räknar med matvarubutiken då :)
Ha det bäst <3

Anonym sa...

färga lila hår linnea! du passar ! :D