lördag, juni 28, 2008

Lördag

Hejhej! :D
Idag har jag egentligen inte gjort något vettigt alls, men det behöver man ju inte heller göra varje dag.
Jag och Sara var ute på promenad, och när vi nästan var hemma mötte vi mamma och mormor som kom med bil. Mamma skulle skjutsa hem mormor (som bor ute på landet), så vi följde med.
När vi var där spelade vi in massa filmer på mobilen... tänkte försöka få in dem i Windows Movie Maker och göra en liten egofilm, haha. Dock är det något jag måste ladda ner först, och jag kan inte installera program på min användare på datorn. Irriterande!


Släktträd eller nåt som finns hos mormor och morfar :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det där hade jag också problem med. Jag var värta glad över att jag hade filmat massa och skulle klippa ihop det men nej då, det ville ju inte funka eftersom man skulle installera nått.
Om du kommer på vad det är och hur man gör får du gärna säga till :)

Anonym sa...

Gud vad intressant. Önskar också vi hade så.. Håller på med släktforskning själv :)

Anonym sa...

Gud vad intressant. Önskar också vi hade så.. Håller på med släktforskning själv :)

Anonym sa...

Gud vad intressant. Önskar också vi hade så.. Håller på med släktforskning själv :)