söndag, juni 22, 2008

London, dag 4





Dag 4, dags att åka hem.
Vi började med att åka tunnelbana till Notting Hill, efterson vi inte skulle flyga hem förrän på kvällen. Vi gick i lite affärer och så, jag köpte ett par skor. Vita tyvärr (jag gillar inte vita skor eftersom de lyser upp hela världen), men de blir nog snart lite smutsiga :)

Sen åkte vi tunnelbana till tåget, och tåg till flygplatsen. Och då var det bara att åka hem. Irriterande dock att flygplanet missade sin starttid, så vi fick sitta där ombord i ca en och en halv timme innan vi kunde flyga iväg.

Sen i bilen påväg hem var jag tvungen att sova. När vi kom hem var klockan 1.15, och jag skulle upp 5.45 på morgonen. Jobbigt, men det gick.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah, där går jag x) Men vad fasen sitter jag och läser igenom allt vi har gjort för, jag vet ju redan xD

Anonym sa...

Var det kul i London? När vi var till Teneriffa, så kom vi till Arlanda kl.. 01:30 haha. Jag sov inte en sekund.

Anonym sa...

åhh jag vill ocskså till london:o)