torsdag, juni 19, 2008

London, dag 1



Eftersom det skulle bli ett väldigt långt inlägg om jag skulle berätta om hela Englandsresan i ett inlägg delar jag upp det i fyra olika delar - en del för varje dag.

Dag 1 då.
Var tvungen att gå upp tidigt på morgonen, inte det roligaste precis. Vi åkte iväg till flygplatsen (utanför Nyköping, tror jag att den låg). När vi var där blev jag av med min hårsprej :'(
Ni förstår, Linnéa är en mycket smart liten flicka. Hon packar ner sin stora hårsprej i handbagaget (varför inte i resväskan liksom?), och man får ju inte ha med det.
Aja, jag har bara flugit en gång tidigare, och då var jag inte rädd. Jag trodde inte att jag skulle vara det den här gången heller, men när planet rusade iväg innan det startade blev jag asrädd. Jag fick typ tårar i ögonen, och om jag hade velat hade jag inte haft några problem med att börja gråta (fast jag är rätt känslig också ;D). Resten av resan gick bra dock, så bort vi lyfte släppte rädslan.

När vi kom fram till England fick vi åkta först tåg och sedan tunnelbana för att komma in till London och hotellet. Vi gick runt i lite affärer (shit vad mycket folk det var!), och jag köpte en ny hårsprej (som senare visade sig vara sjukt dålig).

Det var väl allt för dag 1 :) Fortsättning följer...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Häftiga bilder! :)

Anonym sa...

Får man fota i fflygplan? X'D Jag har flugit typ 5 ggr och har aldrig gjort det X'D Har inte tänkt på dte häller XD

Anonym sa...

Åh va sugen jag blev på att flyga nu :D Älskar den där känslan i magen man har när man ska lyfta..

Anonym sa...

Haha jag brukar också vara svinrädd innan jag lyfter :D
fast det lättare ju som när man är där uppe x)